×
صفحه اصلی تبلیغاتدیجیتال مارکتینگ پیشنهاد بهترین کمپین ها برای تبلیغات فروشگاه اینترنتی
تاریخ انتشار : 20 شهریور 1401 زمان مطالعه : 6 دقیقه نام نویسنده : پرستو بیرانوند

پیشنهاد بهترین کمپین ها برای تبلیغات فروشگاه اینترنتی

پیشنهاد بهترین کمپین ها برای تبلیغات فروشگاه اینترنتی

تصور می‌کنیم شما فروشگاه آنلاین خود را راه اندازی کرده اید و آماده هستید که فروش را آغاز کنید اما مشتریان را از کجا پیدا خواهید کرد؟ اگر نمی‌دانید از کجا شروع کنید، این مقاله برای شما مناسب است.

راه‌های زیادی، هم رایگان و هم پولی، برای تبلیغ فروشگاه آنلاین شما وجود دارد. ساخت یک وب سایت برای فروش کافی نخواهد بود.

برای متمایز شدن از رقبا و به دست آوردن سهم بازار در دنیای تجارت الکترونیک، باید از تکنیک های مختلف بازاریابی دیجیتال و یک برنامه بازاریابی بلند مدت استفاده کنید.

مخاطبان شما چه کسانی هستند؟

برای یک استراتژی بازاریابی موثر، باید زمان و بودجه خود را بر اساس فعالیت های بازاریابی تقسیم کنید. به طور کلی 3 گروه هدف اصلی بازاریابی فروشگاه اینترنتی با رویکردهای مختلف وجود دارد.

افرادی که از فروشگاه شما اطلاع دارند یا در گذشته خرید کرده‌اند که باید مستقیما از طریق رسانه‌های اجتماعی، بازاریابی محتوا یا ایمیل با آنها تماس بگیرید.

افرادی که محصولاتی را که شما ارائه می‌دهید جستجو می‌کنند که باید به آنها کمک کنید تا از طریق بهینه سازی موتور جستجو (SEO)، ایجاد محتوا (وبلاگینگ) و بهینه سازی وب سایت، کشف کنند که محصول شما نیازهای آنها را برآورده می‌کند.

دسته سوم افرادی که از قبل می‌دانند و می‌خواهند محصولات شما را بخرند. آگاهی از برند خود را برای تصمیم‌گیری در خرید از طریق مقایسه مقالات یا تجزیه و تحلیل مشکلاتشان و ارائه راه‌حل افزایش دهید.

لیست ایمیل خود را بسازید

برای حفظ مشتریان فعلی خود و جذب مشتریان جدید، باید تاکتیک بازاریابی مختف را امتحان کنید تا فروشگاه آنلاین خود را تبلیغ کنید و ترافیک بیشتری را برای افزایش فروش آنلاین افزایش دهید. ایمیل مارکتینگ محبوب‌ترین روش بازاریابی برای تبلیغ فروشگاه آنلاین است.

ابتدا، شما باید تا حد امکان آدرس های ایمیل را از مشتریان فعلی و بالقوه خود جمع آوری کنید. یادتا باشد مشتریان فعلی شما در فروشگاه آجر و ملات شما هستند.

لیست ایمیل خود را برای بازدید از فروشگاه آنلاین خود مطلع کنید و یک چرخه ایمیل منظم ایجاد کنید که مشتریان را تشویق می‌کند تا با اخبار، راه اندازی محصول جدید و تبلیغات شخصی به سایت شما بازگردند.

پیشنهاد بهترین کمپین ها برای تبلیغات فروشگاه اینترنتی

بهینه سازی سئو

سئو یک زمینه بزرگ است و نیازی به بهینه سازی همه چیز در موتورهای جستجو نیست. برای شروع، خود را در نقش جستجوگر (در این مورد، خریدار) قرار دهید تا بتواند به این سوال‌ها پاسخ دهید:

  • مشتریان چه چیزی را می خواهند بدانند؟
  • مشتریان چگونه محصولات را جستجو می‌کنند؟
  • مخاطبان هدف شما در مورد محصول شما چه می‌گویند؟

 تبلیغات گوگل

گوگل ادز Google Ads را برای بازاریابی فروشگاه آنلاین خود امتحان کنید. گرفتن جایگاه برتر هدف بهینه سازی موتورهای جستجو است. با این حال، تبلیغات گوگل همچنان ابتدا نمایش داده می‌شود.

مطمئن شوید که فروشگاه آنلاین شما ابتدا در صفحات نتایج موتورهای جستجو با کلمات کلیدی انتخابی شما ظاهر می‌شود. ترافیک جدید را به طور موثر و بدون نیاز به طراحی هدایت کنید، نتایج را در زمان واقعی نظارت و اندازه گیری کنید، کمپین های خود را بر اساس عملکرد تنظیم کنید،

تبلیغات رسانه‌های اجتماعی

تبلیغات در رسانه‌های اجتماعی عالی عمل می کند. اکثر خریداران بالقوه شما در پلتفرم های اجتماعی وقت می‌گذرانند. بنابراین مکانی عالی برای صرف تبلیغات پولی و معرفی محصول خود به کاربران جدید است. شما می‌توانید در چندین پلتفرم تبلیغات کنید، از جمله: فیس بوک، اینستاگرام، توییتر، تلگرام، پینترست و لینکدین.

 با برندهای مکمل شریک شوید

ایجاد مشارکت با برندهای مکمل نوعی تبلیغات متقابل است. کسب و کاری را پیدا کنید که مخاطبان هدف مشابهی داشته باشد اما محصولات مکمل را بفروشد.

برای مثال، برندی که کفش‌های پیاده‌روی می‌فروشد، شریک مناسبی برای فروش تجهیزات فضای باز خواهد بود.

 استفاده از اینفلوئنسرها

برای تبلیغ کسب و کار خود با اینفلوئنسرها همکاری کنید. اینفلوئنسرها کسانی هستند که فالوورهای زیادی دارند و می‌توانند بر رفتار خرید آنها تاثیر بگذارند.

با کار به اینفلوئنسرهای مناسب می‌توانید، محصول خود را به تعداد زیادی از مشتریان بالقوه بیاورید و آگاهی از برند خود را افزایش دهید و کسب و کار خود را تبلیغ کنید تا بهترین نتیجه را از اینفلوئنسر مارکتینگ ببرید.

پیشنهاد بهترین کمپین ها برای تبلیغات فروشگاه اینترنتی

پادکست راه اندازی کنید

پادکست ها گواهی بر این واقعیت است که بازاریابی همیشه نباید بصری باشد. بسیاری از فروشگاه های تجارت الکترونیک مانند Blue Apron با موفقیت از پادکست ها برای تعامل و تبلیغ فروشگاه های آنلاین خود استفاده کرده‌اند.

علاوه بر این، پادکست‌ها راهی عالی برای دستیابی به مشتریان هدف شما هستند، زیرا برای گروه‌های مشتریان خاص طراحی شده‌اند.

سخن آخر

تبلیغ حضور آنلاین و افزایش ترافیک یک چالش سخت است که به زمان و تلاش زیادی نیاز دارد. با این حال، می توان آن را یک قدم برداشته و از استراتژی های پیشنهاد شده در مقاله استفاده کرد.

اجازه ندهید که با انجام چندین کار به طور همزمان غرق شوید. در عوض، ثابت قدم باشید، صبور باشید و برخی از تاکتیک‌های بازاریابی مناسب را انتخاب کنید. یک برنامه سنجیده از همان ابتدا می‌تواند طولانی‌ترین مزایا و درآمد پایدار را برای کسب و کار شما به ارمغان بیاورد.

به علاوه، به طور مستمر بر نتایج نظارت داشته باشید و در صورت نیاز تنظیمات لازم را برای اتخاذ تصمیمات موثر در تغییر منابع و سرمایه گذاری انجام دهید.

تبلیغات خود را به ما بسپارید

ما در آژانس تبلیغات دیجیتال مگنت طیف گسترده‌ای از خدمات بازاریابی را ارائه می‌دهیم. خدمات ۳۶۰ درجه ما می‌تواند در راه‌اندازی و طراحی کمپین تبلیغاتی به کمک شما بیاید.

مشاوره و راهبری، استراتژی و برنامه‌ریزی، خلاقیت و ایده‌پردازی، طراحی کمپین‌های تبلیغاتی و انتشار آنها در کانال‌های مناسب، مهم‌ترین رویکردی است که در خدمات ۳۶۰ درجه آژانس مگنت وجود دارد.

بیشتر بخوانید:

بهینه‌ سازی نرخ تبدیل در وب سایت و راهکارهای افزایش آن

6 ابزار موفق تبلیغات وب سایت

دیدگاهتان را بنویسید