×
صفحه اصلی تبلیغاتدیجیتال مارکتینگ بهترین روش تبلیغات در وب سایت را یاد بگیرید
تاریخ انتشار : 05 مرداد 1401 زمان مطالعه : 7 دقیقه نام نویسنده : پرستو بیرانوند

بهترین روش تبلیغات در وب سایت را یاد بگیرید

بهترین روش تبلیغات در وب سایت را یاد بگیرید

هر کسب‌وکاری به ترافیک آنلاین بیشتری نیاز دارد و تبلیغات مناسب و هدفمند می‌تواند این هدف را دست یافتنی کند. از بهترین تبلیغاتی که هر کسب و کار یا ارائه‌دهنده خدمات به آن نیاز دارند تبلیغات در وب سایت و انواع آن از جمله تبلیغات بنری و CPC است.

اما شما به عنوان صاحب یک کسب و کار تا چه حد نیاز است درباره این نوع تبلیغات دانش داشته باشید؟ برای انجام تبلیغات خود از چه کسانی باید مشورت بگیرید؟ بهترین آژانس‌های تبلیغاتی که می‌توانید برای تبلیغات به آنها اعتماد کنید، کدام هستند؟ و مهم‌تر از همه کدام تبلیغات در وب سایت به کار شما می‌آید؟ ادامه متن را بخوانید تا پاسخ این سوال‌ها را پیدا کنید و بعد از آن تبلیغات خود را شروع کنید.

آژانس تبلیغاتی؛ یار کمکی برای رسیدن به هدف

گام اول در انجام تبلیغات انتخاب بهترین همراه و مشاور است. مسلما برای اجرای تبلیغات وب سایت، اولین اقدام جست و جو در گوگل در مورد بهترین آژانس تبلیغاتی است و احتمالا در نتایج جست و جوی خود به نام‌های بسیاری برخورد کرده‌اید.

افراد بسیاری به دنبال شرکت‌ها و آژانس‌های تبلیغاتی هستند و شما تنها نیستید چرا که این روزها تبلیغات، جزئی جدانشدنی از هر کسب و کار است. برخی به دنبال برندسازی و برخی دیگر به دنبال افزایش فروش کالا و خدمات خود هستند و لازمه هر هدفی در زمینه فروش به دست آوردن اعتماد مشتری است.

آژانس تبلیغاتی مناسب باید به مشتریان خود خدمات مناسبی ارائه دهد تا بتوانند در زمینه تبلیغات وب سایتی بهترین نتیجه را به دست بیاورند. برای مثال:

آژانس تبلیغات دیجیتال مگنت، گستره‌ای از خدمات و راهکارهای دیجیتال را برای شما فراهم کرده است. بهتر است بدانید که ابزارها و راهکارهای هوشمند دنیای دیجیتال، لزوما کسب‌وکارها را به سوی هدف هدایت نمی‌کنند.

ما در مگنت اسـتفاده‌ی درسـت و به‌موقع از هر ابزار و امکان هـوشـمند را برای شـما برنامـه‌ریزی می‌کنیم تا تک‌تک فعالیت‌های شما هدفمند شود و اتلاف زمانی و مالی به حداقل برسد. وجه تمایز مگنت «هوشمندی در عین هدفمندی» است.

کدام تبلیغات در وب سایت به کار شما می‌آید؟

یک اصل مشخص داریم که تبلیغات در وب سایت برای هر کسب و کاری ضروری است. تبلیغات در وب سایت‌، انواع مختلفی دارد که ممکن است برخی از آنها به گوش شما آشنا و برخی دیگر کاملا ناشناس باشند. شناخت تمامی تبلیغات در وب سایت شاید برای صاحبان کسب و کار آن چنان جذابیتی نداشته باشد و تنها به دنبال دستیابی به نتیجه مطلوب از هر راهی باشند.

به همین دلیل بهتر است که با مشاوران در این حوزه مشورت کنید. مشاوران ما در آژانس تبلیغات مگنت، برای مشورت دادن به شما همیشه پاسخگو هستند و کافی است با آنها تماس بگیرید. اما بهتر است برای این که آگاهانه تصمیم بگیرید با بهترین روش‌های تبلیغاتی وب سایت نیز آشنا شوید.

 تبلیغات بنری در وب سایت

تبلیغات بنری Web Banner Ads

اهمیت بنرهای در این است که اولین مشخصه یک شرکت یا سازمان آگهی دهنده است که در ابعاد و طرح‌های مختلف طراحی می‌شوند. این بنرها هرچه طراحی زیباتر و پیام مناسب‌تری داشته باشند، توجه بیشتری را از سمت مخاطبان به سمت خود جلب می‌کنند.

بنرها همان کارکرد بیلبوردهای آفلاین را دارند. تبلیغات بنری یکی از بهترین و تاثیرگذارترین گزینه‌های برنامه‌ریزی رسانه برای محصولات و خدماتی است که در مرحله معرفی محصول خود قرار دارند. تبلیغات بنری دو ویژگی منحصر به فرد دارند:

  • 1. اینتراکتیو بودن رسانه که به شرکت‌ها کمک می‌کند با مخاطب خود تعامل دوسویه داشته باشند
  • 2. قابلیت ردیابی کردن مخاطب در فضای آنلاین توسط آگهی‌دهندگان

 فراموش نکنید در تبلیغات بنری جذابیت و اثربخشی تبلیغات در فضای وب و همچنین ‌محتوای مناسب بسیار ضروری است و اگر این دو نکته به درستی رعایت نشود، تبلیغات بنری شما در سیل عظیم تبلیغات بنری گم خواهد شد و نمی‌تواند مخاطب هدف خود را جذب کند.

در آژانس تبلیغات مگنت این موارد برای هر مشتری، شخصی سازی می‌شود و برای انتشار بنرها در وب‌سایت‌ها نیز برنامه مناسب با محصول تبلیغ شونده در نظر گرفته می‌شود تا بیشترین بهره‌وری در تبلیغات به دست بیاید.

تبلیغات CPC راه دستیابی به میلیون‌ها مشتری

ابتدا باید به این سوال پاسخ داد که چرا تبلیغات در گوگل اهمیت ویژه‌ای دارد؟ گوگل بزرگترین و قابل اعتمادترین موتور جستجو در جهان است. کسب‌وکارهایی که کمپین‌هایی را در گوگل اجرا می‌کنند، می‌توانند به میلیون‌ها مشتری بالقوه دسترسی پیدا کنند.

با یک کمپین، می‌توانید تجارب تبلیغاتی بسیار بصری و شخصی‌شده را به افرادی که آماده کشف و تعامل با برند شما هستند، ارائه دهید. شما می‌توانید با تبلیغات گوگل در کمتر از یک ساعت صفحه اول لیست نتایج جستجوی گوگل ظاهر شوید.

آژانس تبلیغات مگنت برای تبلیغات در گوگل راه‌های مختلفی را به شما پیشنهاد می‌دهد. شما می‌توانید مدیریت و اجرای کمپین تبلیغاتی خود را به مگنت بسپارید و هر روز از کارکرد کمپین خود گزارش دریافت کنید. راه دیگر همکاری با مگنت به این شکل است که می‌توانید تمامی کارها را خودتان انجام دهید و ما فقط حساب شما را شارژ کنیم. در هر دو روش امکان فعال کردن تبلیغات زیر برای مشتری وجود دارد:

  • 1. تبلیغات گوگل که روش محاسبه هزینه به صورت CPC یا پرداخت به ازای هر کلیک خواهد بود
  • 2. تبلیغات نصبی گوگل که روش محاسبه هزینه به صورت CPA یا پرداخت به ازای اکشن خواهد بود

چرا باید تبلیغات خود را به آژانس تبلیغاتی بسپارید؟

سال‌ها است که تمامی کارها تخصصی شده است و آژانس‌های تبلیغاتی بسیاری شروع به کار کرده‌اند و هر لحظه شیوه‌های تبلیغات خلاقانه را ایجاد می‌کنند و تغییرات این حوزه را کاملا رصد و تحلیل می‌کنند. استفاده از تبلیغات وب‌سایتی از طریق آژانس‌های تبلیغاتی می‌تواند مزایای متعددی برای شما داشته باشد:

  • 1.دستیابی به صفحه اول نتایج گوگل در کمترین زمان ممکن
  • 2. امکان فعال کردن کمپین با بودجه کم
  • 3. نمایش رایگان تبلیغات در گوگل (تنها در صورت کلیک کاربر روی تبلیغ هزینه پرداخت می‌کنید)
  • 4. نتایج تبلیغات در گوگل بسیار سریع‌تر از سئو است
  • 5. امکان استفاده ازکلمات کلیدی نامحدود
  • 6. تبلیغات هدفمند
بهترین روش تبلیغات در وب سایت را یاد بگیرید
آژانس تبلیغاتی

چرا باید آژانس تبلیغاتی مگنت را انتخاب کرد؟

استفاده درست از منابع مالی در هر شرایط اقتصادی اهمیت ویژه‌ای دارد. هر کسب و کاری برای هزینه‌های جاری خود مبالغی را مصرف خواهد کرد و معمولا بودجه مشخصی برای تبلیغات در نظر گرفته می‌شود. پس بهتر است هزینه در نظر گرفته شده یک بار و به درستی خرج شود.

همکاری با آژانس تبلیغات مگنت مزایایی برای شما دارد که می‌تواند برای شما هزینه اضافه‌ای نتراشد و از طرفی بهترین نتیجه را برای تبلیغات گوگل شما داشته باشد. از جمله:

  • 1. اکانت اختصاصی
  • 2. تحلیل و انتخاب بهترین کلمات کلیدی متناسب با کسب و کار و رقبای شما
  • 3. پشتیبانی دائمی و مشاوره رایگان
  • 4. شارژ پنل به‌صورت auto payment
  • 5. ارزیابی گزارش‌های تبلیغات انجام شده
  • 6.شروع کمپین در کوتاه‌ترین زمان ممکن
  • 7. بهینه‌سازی مداوم و ارسال گزارش‌های روزانه برای مشتری
  • 8. امکان دسترسی کامل مشتری به اکانت جهت مشاهده وضعیت کمپین، بودجه مصرف شده و سایر اطلاعات آماری

بیشتر بخوانید :

آژانس تبلیغاتی چیست و وظایف آن در قبال مشتری

6 ابزار موفق تبلیغات وب سایت

روش‌های قیمت‌ گذاری تبلیغات آنلاین :‌ CPC یا CPM یا CPA؟

دیدگاهتان را بنویسید