×
صفحه اصلی دیجیتال مارکتینگشبکه های اجتماعی تبلیغات پاپ آپ اینستاگرام چیست و هزینه و بازخورد آن چقدر است
تاریخ انتشار : 17 شهریور 1401 زمان مطالعه : 6 دقیقه نام نویسنده : پرستو بیرانوند

تبلیغات پاپ آپ اینستاگرام چیست و هزینه و بازخورد آن چقدر است

تبلیغات پاپ آپ اینستاگرام چیست و هزینه و بازخورد آن چقدر است

بیشترین وقت خود را در کدام شبکه اجتماعی می‌گذرانید؟ اینستاگرام، توییتر، تلگرام یا فیس‌بوک؟ جواب شما کدام یک از آنها است؟ اینستاگرام هر ماه بیش از ۱ میلیارد کاربر فعال جمع می‌کند و ۹۰ درصد آنها حداقل یک حساب تجاری را دنبال می‌کنند به همین دلیل اگر می‌خواهید آگاهی از برند را بالا ببرید، تبلیغ اینستاگرام یکی از ضروریات کسب و کار شما است.

اما تبلیغات در اینستاگرام تنها تبلیغات از راه اینفلوئنسرها و پیچ‌های پربازدید نیست، پروموشن اینستاگرام نوع خاصی از بازاریابی اینستاگرامی است که مستلزم تبدیل پست‌ها و استوری‌های معمولی اینستاگرام به پست‌های پولی است.

از این راه دسترسی و تعامل بالاتری با مخاطبان خود دارید و  راهی عالی برای افزایش آگاهی و دیده شدن برند شما است.

چرا تبلیغات در اینستاگرام ضروری است؟

یکی دیگر از دلایل استفاده از تبلیغات اینستاگرام، فرصت ایجاد روابط نزدیک با مشتریان است. کاربران اینستاگرام به صورت آنلاین با برندها درگیر می شوند. میانگین نرخ تعامل در این شبکه اجتماعی 1.6٪ در هر پست است.

برای مقایسه، در فیس بوک و توییتر، این نرخ ها 0.09٪ و 0.048٪ است. علاوه بر این تبلیغات در اینستاگرام می‌تواند رشد فروش را بالا ببرد. براساس تحقیقات انجام شده مصرف‌کنندگان اگر برندی را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنند، احتمال خرید کمتری از یک برند دارند که آن را در اینستاگرام ببینند و خرید از اینستاگرام بیشتر صورت می‌گیرد.

طبق این داده‌ها، تبلیغات پولی در اینستاگرام ارزش سرمایه گذاری را دارد، به خصوص اگر هدف شما افزایش آگاهی از برند و نرخ تعامل شما باشد.

تبلیغات پاپ آپ اینستاگرام چگونه کار می‌کند؟

گزینه تبلیغات اینستاگرام به شما امکان می‌دهد پست‌های معمولی، استوری‌ها، نکات برجسته یا آرشیو استور‌ ها را به پست های حمایت شده تبدیل کنید.

این تغییر چندین مزیت را به ارمغان می‌آورد، مانند فرصتی برای دستیابی به مخاطبان گسترده‌تر، قابل مشاهده‌تر کردن محتوای شما و افزودن تماس‌های قابل کلیک برای اقدام یا همان (CTA). با این روش پست‌های تبلیغاتی برچسب‌های حمایت شده و CTA دریافت می‌کنند.

می‌توانید بینندگان پست را وادار کنید تا از پروفایل اینستاگرام شما بازدید کنند، به شما پیام مستقیم بدهند یا از صفحه فرود شما بازدید کنند. همچنین در راهی دوم، اینستاگرام به شما امکان می‌دهد از بین تماس‌های از پیش نوشته‌شده برای اقدام، مانند «بیشتر بیاموزید»، «اکنون خرید کنید»، «تماس با ما» و غیره انتخاب کنید.

این نشریه ممکن است در بخش‌های اخبار، داستان‌ها و اکسپلور کاربران ظاهر شود. تبلیغات پولی محتوای اینستاگرام فقط برای پروفایل‌های تجاری در دسترس است.

چگونه یک پست را در اینستاگرام تبلیغ کنید؟

برای شروع یک تبلیغ پست، به پروفایل اینستاگرام خود بروید و انتشاراتی را که می خواهید تبلیغ کنید انتخاب کنید. روی دکمه Promote ضربه بزنید تا تنظیمات کمپین تبلیغاتی شما باز شود. برای شروع مقصد را برای بینندگان پست انتخاب کنید.

ممکن است نمایه، وب سایت یا پیام های مستقیم شما باشد. تصمیم را بر اساس اهداف خود قرار دهید. اگر می‌خواهید تعداد فالوئرهای اینستاگرام خود را افزایش دهید، افراد را به پروفایل خود هدایت کنید. برای سوق دادن مخاطب به سمت پایین قیف فروش، به سراغ وب سایت یا پیام های مستقیم خود بروید.

در مرحله دوم، باید مخاطبی را انتخاب کنید. اگر تنظیمات خودکار را انتخاب کنید، اینستاگرام پست شما را به افرادی شبیه به دنبال کنندگان فعلی شما نشان می‌دهد. برای مشخص شدن دقیق مشتریان می‌توانید معیارها را به صورت دستی تنظیم کنید.

دانستن مشخصات مشتری شما برای به دست آوردن نتایج بهتر مفید خواهد بود. راهنمای ما در مورد ایجاد شخصیت خریدار برای کسب و کار خود را دنبال کنید. در مراحل پایانی، اینستاگرام به شما امکان می‌دهد بودجه روزانه و مدت زمان تبلیغات از ۱ تا ۳۰ روز را تنظیم کنید و یک نمای کلی از کمپین خود را به شما نشان می‌دهد.

محتوا را موبایلی انتخاب کنید

بهتر است بدانید ۹۱ درصد از کاربران اینستاگرام از طریق دستگاه‌های تلفن همراه به شبکه‌های اجتماعی دسترسی دارند. اگر می‌خواهید مخاطبان اینستاگرام را به سمت وب سایت هدایت کنید بهتر است، اطمینان حاصل کنید که تبلیغات و صفحه فرود (لندینگ پیج) شما طراحی یکسانی دارند، مخاطبان یکسانی را مخاطب قرار می‌دهند،

از یک دعوت به اقدام و سبک کپی رایتینگ استفاده می‌کنند. نکته‌های گفته شده در بالا به شما کمک می‌کند تا از تبلیغات اینستاگرام خود نهایت استفاده را ببرید.

با این حال، توصیه اصلی این است که به یاد داشته باشید که هزینه‌های تبلیغاتی پرداخت شده خود را بودجه‌بندی کنید.

تبلیغات پاپ آپ اینستاگرام چیست و هزینه و بازخورد آن چقدر است
هزینه تبلیغات اینستاگرام

هزینه تبلیغات اینستاگرام چقدر است؟

برای شروع بحث در مورد بودجه تبلیغات اینستاگرام خود، بیایید یک بار شرایط و ضوابط شبکه را مرور کنیم. طبق قوانین، باید کل مبلغی را که می‌خواهید برای تبلیغات پست خرج کنید، انتخاب کنید.

سپس مدت زمان تبلیغات را تعیین می‌کنید و شبکه اجتماعی به‌طور خودکار تصمیم می‌گیرد که هر روز چه مقدار پول می‌تواند حذف کند.

این روند واضح است، اما ممکن است هنوز برای تعیین بودجه مورد نیاز برای اعمال اهداف تبلیغاتی اینستاگرام خود با مشکل مواجه شوید. برای روشن شدن این موضوع، به نشانگر هزینه به ازای کلیک (CPC) توجه کنید.

طبق AdEspresso، میانگین CPC برای تبلیغات اینستاگرام بین 0.50 تا 1.00 دلار است. برای صنایع بسیار رقابتی، مانند پوشاک، هزینه می تواند تا 3.00 دلار در هر کلیک برسد.

اینستاگرام یکی از بهترین روش تبلیغات در شبکه هاب اجتماعی برای نشان دادن بیشتر برند شما به صورت آنلاین و دریافت سرنخ های جدید است.

برای استفاده کامل از آن، از روند پرورش رهبری خود مراقبت کنید و از کانال های بازاریابی مختلف استفاده کنید. بازاریابی ایمیلی، ربات‌های گفتگو و پیامک می‌توانند برای تبدیل مشتریان بالقوه شما به مشتریان پولی مفید باشند.

تبلیغات خود را به ما بسپارید

ما در آژانس تبلیغات دیجیتال مگنت طیف گسترده‌ای از خدمات بازاریابی را ارائه می‌دهیم. خدمات ۳۶۰ درجه ما می‌تواند در راه‌اندازی و طراحی کمپین تبلیغاتی به کمک شما بیاید.

مشاوره و راهبری، استراتژی و برنامه‌ریزی، خلاقیت و ایده‌پردازی، طراحی کمپین‌های تبلیغاتی و انتشار آنها در کانال‌های مناسب، مهم‌ترین رویکردی است که در خدمات ۳۶۰ درجه آژانس مگنت وجود دارد.

بیشتر بخوانید :

بازاریابی شبکه‌های اجتماعی؛ فواید، ملزومات و معرفی بهترین پلتفرم ها

بررسی اینسایت اینستاگرام و شاخص‌های پراهمیت‌ آن

دیدگاهتان را بنویسید