×
صفحه اصلی دیجیتال مارکتینگشبکه های اجتماعی چگونه در اینستاگرام لایو تاثیرگذاری داشته باشیم؟
تاریخ انتشار : 30 شهریور 1401 زمان مطالعه : 5 دقیقه نام نویسنده : پرستو بیرانوند

چگونه در اینستاگرام لایو تاثیرگذاری داشته باشیم؟

چگونه در اینستاگرام لایو تاثیرگذاری داشته باشیم؟

ممکن است با اینستاگرام لایو آشنایی لازم را داشته باشید و تا کنون از آن استفاده کرده باشید یا در لایوهای محتف شرکت کرده باشید.

لایو اینستاگرام می‌تواند برای کسب و کار شما به شدت مفید باشد و قابلیت‌هایی دارد که می‌تواند فروش شما را افزایش دهد. آیا همه ویژگی‌های جالب لایو اینستاگرام را می‌شناسید که می‌تواند به شما در بهبود نرخ تعامل شما کمک کند؟

بهتر است بدانید که لایو اینستاگرام یک راه متداول برای سازندگان محتوا برای ارتباط و تعامل با فالوورهای خود است.

بسیاری از تولیدکنندگان محتوا برای تقویت اکانت‌های خود و به دست آوردن چندین امتیاز، یک جلسه لایو برگزار می‌کنند.

نمایش تصاویر از گالری شما

در سایر پلتفرم‌ها این اتفاق نمی‌افتد، اما لایو اینستاگرام این گزینه را نیز دارد که تصاویر را از گالری شما نشان دهد.

می‌توانید عکس‌ها را در رول دوربین خود باز کرده و به مخاطب نشان دهید. این ویژگی همچنین برای رشد تجارت یا تبلیغ محصول مفید است. سناریویی را در نظر بگیرید که در آن می‌خواهید بینندگان را در مورد یک محصول خاص مطلع کنید.

انتخاب یک تصویر از پیش طراحی شده از یک گالری به اعتبار شما اضافه می‌کند. همچنین، به شما کمک می‌کند تا به روشی بسیار بهتر با بینندگان ارتباط برقرار کنید.

کاربران در یک پخش لایو شخصی می توانند تصاویر مورد علاقه خود را از یک سفر یا یک رویداد به اعضای خانواده و عزیزان خود نشان دهند. به طور کلی، این ویژگی کاربران را تشویق می‌کند تا چیزهایی را که ممکن است نمایش آنها در یک جلسه سخت باشد به نمایش بگذارند.

پرسش و پاسخ در لایو اینستاگرام

مردم می‌خواهند درباره شما و آنچه می‌فروشید بیشتر بدانند. صاحبان مشاغل می‌توانند یک جلسه پرسش و پاسخ با فالوئرهای خود در مورد محصول، مزایای آن و اینکه چگونه می ‎تواند بر زندگی شما تأثیر بگذارد برگزار کنند.

به طور مشابه در اینفلوئنسر مارکتینگ می‌توانند در مورد انگیزه‌ها، دوست‌داشتن و دوست نداشتن‌ها، تجربیات و تأییدات برند خود درباره سؤالات مختلف بحث کنند.

برای یک جلسه لایو موفق دنبال کنندگان ارگانیک، هدف قرار دادن مخاطبان مرتبط و ارسال پست در زمان مناسب ضروری است.

چگونه در اینستاگرام لایو تاثیرگذاری داشته باشیم؟

ذخیره و زمانبندی پخش

سازندگان محتوا همیشه در آستانه ایجاد هیاهو و تعلیق در مورد یک محصول خاص هستند. لایو اینستاگرام پایگاهی برای ایجاد محبوبیت برای یک جلسه خاص به شما ارائه می‌دهد. یک لایو برنامه‌ریزی شده به موقع به کاربران اطلاع می‌دهد، بنابراین آنها می‌توانند شرکت کنند و با شما تعامل داشته باشند.

می‌توانید با ضربه زدن روی نماد تقویم در دوربین پخش زنده و وارد کردن جزئیات، یک پست برنامه‌ریزی شده ایجاد کنید. افرادی که دارای برنامه شلوغ هستند نیز در مورد جلسه یادآوری می‌شوند، بنابراین همه چیز به آرامی انجام می‌شود بدون اینکه طرفداران معلق بمانند و از جلسه شما بی‌خبر باشند.

پس از لایو، کاربران می‌توانند آن را در گوشی خود ذخیره کنند. این ویژگی بسیار مثبتی است، به خصوص اگر می‌خواهید مواردی را که در آن جلسه بحث شده است، به خاطر بیاورید. می‌توانید ویدیوی دانلود شده را در گالری خود بیابید. همچنین می‌توانید یک هایلایت ایجاد کنید و ویدیو را برای دنبال کنندگان بعدی آپلود کنید تا تماشا کنند.

مدیر اضافه کنید

گاهی اوقات مدیریت لایو اینستاگرام در حین صحبت با مخاطبان دشوار است. اینستاگرام به شما این امکان را می‌دهد که یک مدیر به جریان اضافه کنید. افزودن ناظر به تعادل جریان کمک می‌کند، بنابراین بدون نگرانی در مورد چیزهای دیگر، روی موضوع اصلی تمرکز می‌کنید.

رشد اکانت‌های عمومی اینستاگرام نیز منجر به نفرت، آزار و اذیت و اسپم بیشتر می‌شود. به همین دلیل، اضافه کردن یک ناظر را در نظر بگیرید تا جریان سالم، متعادل و مناسب برای مخاطبان هدف حفظ شود.

ارسال دعوتنامه

ممکن است طرفداران و دنبال کنندگان شما بی خبر باشند که شما در حال برگزاری یک جلسه زنده هستید یا خیر. بنابراین، آن را با دنبال کنندگان خود در DM به اشتراک بگذارید تا آنها را از این فعالیت مطلع کنید.

روی فلش در گوشه سمت راست پایین صفحه ضربه بزنید تا لیست افرادی که بیشتر با آنها تماس گرفته شده باز شود. کاربران را جستجو کنید و برای ارسال اعلان روی نام آنها کلیک کنید. اگر حساب‌های فیسبوک و اینستاگرام شما همگام‌سازی شده‌اند، می‌توانید از کاربران مسنجر نیز دعوت کنید تا به جلسه زنده شما بپیوندند.

پیوند دادن حساب فیس بوک شما هر دو گزینه پیام رسانی را فعال می‌کند. همچنین می‌توانید با ضربه زدن روی فلش و وارد کردن نام کاربری، فالوورها را دعوت کنید.

این یک اعلان به تلفن شخص دیگر ارسال می‌کند. فالوئرهای شما با دسترسی به حساب اینستاگرام می توانند جلسه لایو اینستاگرام شما را از دسکتاپ و تلفن همراه خود تماشا کنند.

زندگی بدون تماشاگر

آیا ترس صحنه دیجیتال را در مقابل فالوئرهای خود در یک جلسه زنده تجربه می‌کنید؟ اگرچه برنامه‌های پخش به معنای ارتباط طبیعی هستند، اما می‌توانند گیج‌کننده شوند، به‌خصوص اگر کلمات و طرح‌ها را از دست بدهید. اینستاگرام به کاربران خود حالت تمرینی ارائه می دهد که در آن می توانند مدتی را در مقابل دوربین وانمود به برگزاری لایو کنند.

این به کاربران آزادی کامل می‌دهد تا ببینند در جریان چگونه به نظر می‌رسند و چه کاری می‌توانند برای بهبود آن انجام دهند. اگر مشکل اعتماد به نفس دارید اما می‌خواهید یک لایو با کیفیت داشته باشید، حالت تمرین به شما امکان می دهد خودتان را قوی‌تر کنید.

امروزه اینستاگرام اهمیت زیادی دارد و از بارخورد و نرخ تبدیل خوبی هم برخوردار است. اگر می خواهید به شکل هدفمند تبلیغ کنید ما در کنار شما هستیم. آژانس تبلیغات دیجیتال مگنت با همکاری بهترین رسانه ها و شبکه های اجتماعی در کنار شماست.

برای مشاوره با ما تماس بگیرید.

خدمات ۳۶۰ درجه ما می‌تواند در راه‌اندازی و طراحی کمپین تبلیغاتی به کمک شما بیاید.

مشاوره و راهبری، استراتژی و برنامه‌ریزی، خلاقیت و ایده‌پردازی، طراحی کمپین‌های تبلیغاتی و انتشار آنها در کانال‌های مناسب، مهم‌ترین رویکردی است که در خدمات ۳۶۰ درجه آژانس مگنت وجود دارد.

بیشتر بخوانید :

بررسی اینسایت اینستاگرام و شاخص‌های پراهمیت‌ آن

تبلیغات گسترده اینستاگرام چیست و چگونه آن را انجام دهیم؟

صفر تا صد تبلیغات در اینستاگرام و ایده های تبلیغات در آن

تبلیغات پاپ آپ اینستاگرام چیست و هزینه و بازخورد آن چقدر است

دیدگاهتان را بنویسید