×
صفحه اصلی دیجیتال مارکتینگ چگونه شرکت خود را در اینترنت تبلیغ کنیم؟
تاریخ انتشار : 23 تیر 1401 زمان مطالعه : 7 دقیقه نام نویسنده : پرستو بیرانوند

چگونه شرکت خود را در اینترنت تبلیغ کنیم؟

چگونه شرکت خود را در اینترنت تبلیغ کنیم؟

برای پاسخ دادن به این سوال که چگونه باید تبلیغات یک شرکت، خدمت یا محصول را در اینترنت انجام داد، بهتر است ابتدا به این سوال پاسخ داد که چرا به تبلیغات نیاز داریم؟ برندهای معروف و صاحب نام نیز با این که در حوزه خود یکه­‌تاز هستند اما روند تبلیغات خود را قطع نمی­‌کنند و همچنان به دنبال روش‌­های خلاقان‌ه­ای هستند که بتوانند خود را در اوج نگه دارند و مشتریان جدید را جذب کنند.

از طرفی اگر یک برند تبلیغات خود را کمرنگ کند، در دنیایی که هر لحظه در هجومی از اخبار و اطلاعات قرار می­‌گیرد، آرام آرام در ذهن مخاطب خود فراموش می‌­شود.

ضرورت تبلیغات اینترنتی برای کسب و کارهای تازه را افتاده یا کمتر شناخته شده بیشتر احساس می­‌شود. به این دلیل که مخاطبان و مشتریان به یک محصول ناشناخته، نمی‌­توانند اعتماد کنند و تبلیغات می‌­تواند آشناسازی را انجام دهد، اما برای تبلیغ شرکت در اینترنت چه باید کرد؟ و کدام روش می­‌تواند بهترین کارکرد را داشته باشد؟

بهترین روش تبلیغات اینترنتی

اینترنت دنیایی بی­‌انتها و قابل تغییر است که هر روز امکاناتی جدید در اختیار کاربران خود قرار می‌­دهد که دارای بخش‌های ناشناخته بسیاری است که حتی برای کسانی که نسبت به آن غریبه هستند می‌­تواند، ترسناک و غیرقابل پیش‌­بینی باشد.

اما با بالا بردن شناخت و کسب اطلاع از آن و مشورت با کسانی که در این حوزه تخصص دارند، یک کسب و کار آن چنان می­‌تواند کار خود را رونق بخشد که تبلیغات محیطی ناتوان از انجام آن است. ابتدا باید اطلاعات محصول یا کالای خود را مشخص کنید و با توجه به نوع آن و جامعه هدف برنامه­‌­ریزی کنید.

کارشناسان آژانس تبلیغات مگنت برای دادن مشورت به شما آماده هستند. از طرفی اگر صاحب اپلیکیشن هستید یا محصولی فاقد آن باید مسیرهای متفاوتی را در تبلیغات اینترنتی پیش بگیرید.

صاحبان اپلیکیشن

اگر برای ارائه خدمت یا محصول خود دارای اپلیکیشن هستید باید از خدمات تبلیغات موبایلی استفاده کنید. در این نوع تبلیغات شما به کمپین­‌های بازاریابی اپلیکیشن نیاز دارید. با اجرایی شدن کمپین­‌ها با توجه به نیاز شما در قسمت نصب، اکشن و اضافه کردن مشتری نهایی باید به شما کمک شود. این اقدام در بسترهای اپ­‌استورها یا گوگل و دیگر پلتفرم­‌ها انجام می­‌شود.

آژانس تبلیغاتی مگنت می­‌تواند به ازای کلیک یا نصب اپلیکیشن در اپ استورهای مایکت، کافه‌بازار و گوگل‌پلی یا اجرای یک اکشن در هزاران اپلیکیشن ایرانی یا خارجی و نسخه اپلیکیشن وب‌سایت‌های ایرانی تبلیغات را اجرا و مدیریت کند. تبلیغات موبایلی مگنت قابلیت اجرا در اپ‌استورهای مختلف، اپلیکیشن‌ها، نسخه موبایل وب‌سایت‌ها و … را دارد.

تبلیغات همسان

چگونه شرکت خود را در اینترنت تبلیغ کنیم؟

ممکن است شما محصول یا خدمتی برای ارائه داشته باشید که فاقد اپلیکیشن است و قصد دارید که آن را به صورت گسترده منتشر کنید و بتوانید بازخود خوبی بگیرید. در ای حالت باید از بستر وب استفاده کنید. بررسی روش­‌های تبلیغاتی نشان داده که تبلیغات بنری و نیتیو یا همسان می­‌تواند نتیجه بهتر و مشخص‌­تری برای مشتریان داشته باشد.

از مهم‌­ترین روش­‌های تبلیغاتی، تبلیغات بنری است که هیچ محصول یا کالایی از آن بی­‌نیاز نیست. آژانس تبلیغاتی مگنت می‌­تواند برای شما بنرهای متفاوت در ابعاد و طرح‌های گوناگون که در صفحات وب طراحی کند. طراحی و محتوای بنرها هر اندازه جذاب­تر باشد، بازخورد بهتری نیز خواهد گرفت. مگنت می­‌تواند برای صاحبان کسب و کار در ابعاد گسترده پیام‌­های مورد نیاز را منتشر کند.

همچنین مگنت در تبلیغات اینترنتی از مدل تکامل‌یافته و هوشمند تبلیغات بنری یعنی تبلیغات همسان استفاده می­‌کند. تبلیغات نیتیو یا همسان با تغییر شکل مدل تبلیغ، سعی در ایجاد حس عدم مزاحمت برای کاربر را دارد.

شکلی از تبلیغات که متناسب با محتوای رسانه به گونه‌ای طراحی می‌شود تا از بروز احساس ناخوشایند مواجهه با تبلیغات زیاد در مخاطب جلوگیری کند. ما در مگنت به شما کمک می‌کنیم که به شکل هدفمند و هوشمند، تبلیغات همسان را برنامه‌ریزی کنید و با قیمت کلیکی که از طریق مزایده و در لحظه برگزار می‌شود با صرف بودجه مناسب به اهداف کمپین خود برسید.

شبکه­‌های اجتماعی

برای تبلیغ شرکت در اینترنت بدون شک نباید از شبکه‌­های اجتماعی غافل شد. ما در مگنت، علاوه بر تبلیغات در بستر موبایل و وب، به شما کمک می­‌کنیم تا در شبکه­‌های اجتماعی دیده و شناخته شوید.

در بخش سوشال مدیا مگنت با تمرکز بر بیشتر بر اینستاگرام با معرفی کالا یا محصول با تبلیغات در پیج­‌های گسترده، استفاده از  استوری و اینفوئنسرها شما را به مردم معرفی می­‌کنیم که هر کدام روش­‌های مخصوص به خود را دارد و هزینه­‌های آن متفاوت خواهد بود.

SPEAK  پلتفرم انتشار و مدیریت تبلیغات در رسانه‌های اجتماعی اینستاگرام و تلگرام است؛ از طریق SPEAK می‌توانید محتوای تبلیغاتی را به طور گسترده انتشار دهید و در پنل گزارش آنلاین و هوشمند، کمپین خود را مشاهده کنید.

مگنت تبلیغات شبکه­‌های اجتماعی شما را در بیش از500 پیج اینستاگرامی، 300 اینفلوئنسر اینستاگرامی و در بیش از 300 کانال تلگرامی بازنشر می­‌کند.

چگونه شرکت خود را در اینترنت تبلیغ کنیم؟
تاثیرات شبکه‌های اجتماعی

روابط عمومی آنلاین

تمامی تبلیغات انجام شده در بسترهای آنلاین و آفلاین با این هدف انجام می­‌شوند تا آگاهی بیشتری در افکار عمومی در مورد برند شما ایجاد شود به همین دلیل در کنار تمامی اقداماتی که برای تبلیغات شرکت، کالا یا خدمت خود در اینترنت انجام می‌دهید باید روابط عمومی کار خود را نیز تقویت کنید.

برای تقویت برند خود باید روایتی دقیق و جذاب از آن بسازید. ما در مگنت با برنامه‌ریزی محتوایی، سوژه‌پردازی‌ خلاقانه، انتخاب قالب‌های محتوایی و ویرایش محتوای نهایی به شما کمک می­‌کنیم تا مخاطب به شناخت واقعی از شما برسد. از طرفی با انتخاب رسانه معتبر و مناسب با کسب و کارتان شما، به کسب اعتبار به شما کمک می­‌کنیم.  

ما در مگنت تلاش می‌کنیم با توجه به حوزه فعالیت هر برند و چالش‌ها و مسائلی که با آن روبروست، موضوع خلاقانه‌ای را در قالب یک کمپین طرح و اجرا کنیم تا برند به درستی معرفی و متمایز شود. در تمامی این مراحل و برای بهترین انتخاب برای برندسازی می‌توانید با کارشناسان مگنت تماس بگیرید.

بیشتر بخوانید :

تبلیغات آنلاین چیست

تبلیغات اینترنتی چیست و انواع تبلیغات اینترنتی در ایران

شرکت تبلیغات اینترنتی چه وظایفی دارد

مزایای تبلیغات اینترنتی چیست؟

دیدگاهتان را بنویسید