×
صفحه اصلی دیجیتال مارکتینگ مگنت؛ راهی بهتر برای درآمدزایی از سایت و اپلیکیشن
تاریخ انتشار : 26 بهمن 1395 زمان مطالعه : نام نویسنده : admin

مگنت؛ راهی بهتر برای درآمدزایی از سایت و اپلیکیشن

مگنت؛ راهی بهتر برای درآمدزایی از سایت و اپلیکیشن

این روزها، معمولا وقتی می‌خواهیم مکانی را ترک کنیم اولین چیزی که چک می‌کنیم جا نگذاشته باشیم، دستگاه تلفن همراهمان است. همراه همیشگی ما، که دیگر تصور زندگی بدون آن سخت است.
اثبات اینکه امروزه موبایل نقش جدی و غیرقابل انکاری در زندگی ما بازی می‌کند، خیلی نیازی به آمار و ارقام ندارد. اما برای اینکه بدانیم میزان دقیق‌‌ این وابستگی در دنیا چقدر است، نگاهی به آمار جالبی که بر اساس تحقیقات گوگل، کاربران گوشی های هوشمند درباره عادات خودشان گفته‌اند می‌اندازیم:
68% از کاربران گوشی خود را تا 15 دقیقه بعد از اینکه صبح از خواب بیدار میشوند، حتما چک میکنند!
30% اعتراف کردند اگر گوشی خود را همراه نداشته باشند، عصبی می شوند.
87% همیشه گوشی هوشمند خود را نزدیک به خود نگه می دارند، چه در صبح و چه در شب.
آمار گوگل به ما می گوید: به طور میانگین 150 بار در روز گوشی های خود را چک میکنیم و 177 دقیقه بر روی گوشی های هوشمند در هر روز زمان میگذاریم!
همه‌ی اینها، نشان می‌دهد که این وسیله کوچک چه خود متوجه باشیم یا نه، سبک زندگی ما را تغییر داده است. موبایل در انجام کارهای روزانه به ما کمک کرده و ما را به سمت روش‌های جدید انجام و یادگیری کارهای مختلف سوق می دهد. به کشف ایده‌های جدید و کسب و کارهای جدید کمک می‌کند، و بدون شک بستری بسیار مناسب و فراگیر برای تبلیغات محصولات و برند‌ها، و از طرف دیگر راهی برای درآمدزایی از رسانه‌های آنلاین از طریق جذب تبلیغات است. رشد تبلیغات موبایلی در دنیا به سرعت ادامه دارد و سهم آن از بودجه کلی تبلیغات رو به افزایش است.
رشد تبلیغات موبایلی در دنیا
مدتی است این امکان برای ناشران و توسعه دهندگان ایرانی نیز فراهم شده است تا از این شکل نوین تبلیغات استفاده کنند. شبکه تبلیغات آنلاین مگنت که بعد از یک سال و نیم تحقیق و توسعه، در مرداد ماه سال 94 با پیاده سازی تبلیغات موبایل وب بر روی دو سایت با رتبه الکسای زیر 100، به طورجدی‌ حضور خود را در عرصه تبلیغات دیجیتال اعلام کرد، از فرمت‌های نمایشی متنوع و گسترده‌ای برای ناشران و توسعه دهندگان پشتیبانی می‌کند. بخشی از این فرمت ها عبارتند از:
بنر استاندارد، بنر بازشونده، بنر میانی، بنر ویدئویی، تبلیغات همسان (Native) و…

فرمت‌های تبلیغاتی متنوع در مگنت
مگنت برای تمام پلتفرم‌های برنامه‌نویسی طراحی شده است و از زبان‌های رایج برنامه نویسی در وب، موبایل وب اندروید، و iOS  پشتیبانی می‌کند. همچنین فناوری مگنت که شامل پلتفرم بازاریابی الگوریتم‌های شناسایی رفتار کاربران و بسیاری جزئیات دیگر است، افزایش درآمد نمایش‌دهندگان را تضمین می‌کند. مگنت با هدفمندسازی هوشمند بهترین نتایج را برای تبلیغ‌دهندگان خود خواهد داشت و این نتایج بهتر یعنی درآمد بیشتر برای نمایش‌دهندگان. هدفمندسازی هوشمند براساس دسته‌بندی‌های مختلف مشتریان براساس زمان( محدوده مشخص ساعات شبانه روز) ، موقعیت مکانی، نوع رسانه مورد مطالعه، نوع دستگاه، اپراتور و …انجام میگیرد و به مشتریان هدف، بنر مختص خودشان را نمایش می دهد. همچنین مگنت به مناسبت ارائه‌ی اولین پلتفرم تبلیغات همسان(Native) هوشمند در ایران، جشنواره‌‌ای برای توسعه‌دهندگان نرم‌افزارهای اندروید و وب، با بیش از صد میلیون تومان جایزه برگزار کرده است. در این جشنواره‌‌، همه کسانی که تا پایان اسفندماه تبلیغات همسان مگنت را در اپلیکیشن یا سایت خود پیاده‌سازی کنند صد درصد مبلغ کلیک تعیین شده در شبکه را دریافت خواهند کرد و علاوه بر آن هر اکانتی که به یک میلیون تومان درآمد از تبلیغات همسان در این مدت برسد، یک میلیون تومان هم جایزه دریافت میکند. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره مگنت و ثبت‌نام در جشنواره اینجا را کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید