×
صفحه اصلی دیجیتال مارکتینگ 5 دلیل برای استفاده از تبلیغات درون برنامه‌ای (In-App)
تاریخ انتشار : 21 خرداد 1396 زمان مطالعه : نام نویسنده : admin

5 دلیل برای استفاده از تبلیغات درون برنامه‌ای (In-App)

5 دلیل برای استفاده از تبلیغات درون برنامه‌ای (In-App)

اگر شما بازاریاب یک برند هستید و از تبلیغات درون برنامه‌ای استفاده نمی کنید جای تعجب دارد! اکنون زمان آغاز است. چرا که اکثر ما این روزها تلفن همراه هوشمند داریم و اپلیکیشن‌های مختلف استفاده می‌کنیم، حتی دیگر بسیاری از مادربزرگ‌هایمان هم تلفن همراه هوشمند دارند! اگر هنوز برای استفاده از تبلیغات درون برنامه‌ای  متقاعد نشده‌اید، اینجا پنج دلیل برای قانع کردن شما می‌آوریم:

1- تبلیغات درون‌برنامه‌ای درگیری بیشتری ایجاد می‌کنند.

برای یک بازاریاب، به این معناست که اگر شما می‌خواهید به مشتریانتان دسترسی و تعامل بهتر و بیشتری داشته باشید، استفاده از تبلیغات درون برنامه‌ای بهترین نتیجه را برای شما خواهد داشت. تبلیغات موبایلی، بویژه تبلیغات همسان(Native) کمترین حد از آزاردهندگی را در میان مدل‌های تبلیغاتی دارند، و کابران بیشتر تمایل به تعامل با آنها دارند. در سامانه مگنت، چندین مدل تبلیغاتی برای انتخاب وجود دارد، نظیر بنر، تبلیغات میانی و ویدئو. ویدئو بیش از همه رشد روزافزون دارد و دارای بالاترین نرخ تبدیل در میان سه مورد ذکر شده است. براساس مطالعه‌ای که مؤسسه IAB سال گذشته انجام داد، مشتریان از دیدن محتواهای طولانی‌تر پرهیز نمی‌کنند – غافلگیرکننده‌تر خواهد بود اگر این را هم لحاظ کنید که انسان‌ها محدوده توجه کوتاهتری از ماهی قرمز دارند. 36% گفته‌اند که در طول روز ویدئوهای بیشتر از 5 دقیقه را می‌بینند، و چینیها بیشترین علاقه را به دیدن فیلم‌ها و برنامه‌های تلویزیونی‌شان بر روی موبایل دارند.

2- 90% زمان استفاده از موبایل در اپلیکیشن‌ها می‌گذرد.

که به معنای آن است که برای تبلیغ کنندگان حیاتی است که از تبلیغات درون برنامه‌ای استفاده کنند. مصرف‌کنندگان آمریکایی به طور متوسط، 3 ساعت و 40 دقیقه از روز را در موبایل‌های خود می‌گذرانند، که به معنای گذراندن تقریباً سه ساعت زمان در اپلیکیشن‌ها است، و این زمانی است که شما باید بدرخشید! موبایل یکی از شخصی‌ترین ابزارهای زندگی ما است، در نتیجه یک وسیله ایده‌آل برای نمایش تبلیغات است- با توجه به آمارها، 87% کسانیکه از اینترنت استفاده می‌کنند، از طریق گوشی‌های هوشمند خود به آن متصل می‌شوند.

3- تبلیغات درون برنامه‌ای به شما این امکان را می‌دهد که مخاطب هدفمندتری داشته باشید.

شما می‌توانید در اپلیکیشن‌های مرتبط تبلیغ کنید، که به معنای آن است که به مخاطب هدفمندتری دسترسی پیدا می‌کنید، و بازاریابی شما کارآمدتر خواهد بود. همچینین امکان انتخاب‌های گوناگون برای شما وجود دارد- شما می‌توانید هدفگیری خود را مختص به شهرهای خاص یا مدل گوشی‌‌های خاص کنید و تبلیغات شما فقط برای آنها نمایش داده شود. به این معنا که اگر مخاطب هدف خود را انتخاب کرده‌اید (که حتماً کرده اید) شما شانس بالایی برای دسترسی به آنها از طریق موبایل دارید.

4- دانلود اپلیکیشن‌های موبایل به رشد خود ادامه خواهد داد.

که در نتیجه این امر، بازار تبلیغات درون برنامه‌ای هم رشد خواهد کرد. در حال حاضر، بیش از سه میلیون اپلیکیشن بر روی اپ استورهایی نظیر Apple Store و Google Play وجود دارند. سال گذشته، دانلود اپلیکیشن‌های موبایل به حدود 53% رسید و مجموع هزینه مصرف‌کنندگان بر روی اپلیکیشن‌ها از 9 میلیارد دلار در سال 2012 به 40 میلیارد دلار در سال 2015 افزایش پیدا کرد. با توجه به افزایش استفاده از اپلیکیشن‌ها، قابل درک است که هزینه بر روی تبلیغات درون برنامه‌ای به رکوردهای جدیدی برسد. درواقع، انتظار می‌رود که هزینه‌ی بر روی تبلیغات درون‌برنامه‌ای در سال 2018 به 17 میلیون دلار برسد. جالب است بدانید که مقدار این هزینه در سال 2003 فقط 5/3 میلیارد دلار بوده است.

5- میزان درآمد از تبلیغات درون‌برنامه‌ای به شدت در حال رشد است.

اگر شما ترس از درآمد تبلیغات درون‌برنامه‌ای را دارید، ترس شما به حق است. BI Intelligence تخمین زده است که درآمد تبلیغات درون برنامه‌ای در آمریکا امسال به 5/5 میلیارد دلار خواهد رسید و تا میزان 7 میلیارد دلار در پایان سال 2020 رشد خواهد داشت. برندهایی نظیر Adobe , BMW,  و JCPenny در حال حاضر از تبلیغات درون برنامه‌ای استفاده می‌کنند. 86 درصد توسعه‌دهندگان گفته‌اند که در حال حاضر از تبلیغات in-feed ویدئویی نصب اپلیکیشن‌ها استفاده می‌کنند، و تبلیغات ویدئویی به عنوان تاثیرگذارترین فرمت نصب اپلیکیشن‌ها دیده می‌شوند.
اگر هنوز بر روی موبایل تبلیغات نمی‌کنید، منتظر چه چیزی هستید؟ اگر میخواهید نتیجه‌ای عالی از تبلیغات درون‌برنامه‌ای بگیرید باید هرچه زودتر شروع کنید. هر چه دیرتر به این اتفاق بپیوندید، بازار آن بیشتر اشباع شده است و در نتیجه قیمت آن افزایش خواهد یافت.

راه‌اندازی تبلیغات خود را به ما بسپارید

ما در آژانس تبلیغات دیجیتال مگنت  طیف گسترده‌ای از فرمت‌های تبلیغاتی را در بخش تبلیغات موبایلی به مشتریان ارائه می‌دهیم. برای اجرای کمپین‌های تبلیغاتی موفق، کارشناسان ما در کنار شما هستند تا بهترین نتایج را از کمپین‌های تبلیغاتی حود دریافت کنید. 

دیدگاهتان را بنویسید